Retur & Reklamation

OBS! Julegaver kan byttes eller returneres til og med 16. Januar 2017
Bestiller du julegaver nu, bytter vi frem til d. 16. januar 2017, og giver selvfølgelig pengene retur! Vi sender returlabel med i pakken, som du gerne må give videre til modtageren af gaven, så det kun koster 39 kr. at returnere pakken.

Kort og godt om retur...
Når du handler hos GrannySmith.dk, har du altid 30 dages fuld returret - dette gælder også ved udsalgsvarer!
Brug den returlabel der var vedlagt pakken, så koster det kun 39 kr at sende retur. Vi tilbagefører pengene til dit kreditkort hurtigst muligt efter vi har modtaget pakken.

Mere om retur...
Sammen med din ordre var vedlagt en returformular, som du skal udfylde med den vare/de varer, du ønsker at returnere og indsende det samlet til vores returadresse:

Granny Smith
c/o Prime Cargo
Nordager 28
6000 Kolding

Hvis du har mistet din returformular, så kontakt os venligst på info@grannysmith.dk - så sender vi dig straks en ny pr. mail.

Du skal selv betale for forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering af varen. Hvis du vælger at benytte den returlabel der var inkluderet i pakken, koster returfragten kun 39 kr. Pakken er herved forsikret og kan spores. Omkostningen vil blive modregnet ordrebeløbet inden det tilbageføres.
Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen. I så fald modregnes 39 kr fra returbeløbet, idet PostDanmark pålægger os en omkostning for returforsendelsen.

Vi overfører automatisk pengene til kreditkortet brugt ved købet og sender dig en bekræftigelse indenfor 5 arbejdsdage fra vi har modtaget din returpakke. Ønsker du overførsel til anden bankkonto, bedes du sende os en mail på info@grannysmith.dk.

Ombytning til anden vare
Vi kan desværre ikke tilbyde automatisk ombytning til en anden vare, men tilbagefører automatisk pengene til dig. Du kan når som helst bestille den vare du ønsker i stedet på www.grannysmith.dk.

Du kan læse mere om Returret i vores Handelsbetingelser.

********

Kort og godt om reklamationer...
Når vi selv handler på nettet privat er vores største bekymring altid, hvordan webshoppen vil agere i tilfælde af en reklamation. Vi anser det derfor som vores vigtigste opgave altid at prioritere reklamationssager som det første, og ALTID give en fair behandling.
Du skal blot tage et billede af fejlen og indsende det med en beskrivelse til info@grannysmith.dk, så finder vi hurtigt en løsning sammen.
Kontakt os altid inden du sender varen retur, da der kan være en anden procedure for den pågældende vare.

Mere om reklamationer...
Hvis du oplever at få tilsendt et fejlbehæftet produkt, så undlad venligst at tage det i brug, men kontakt os istedet på info@grannysmith.dk. Send gerne et billede med af fejlen. Ofte vil vi have en vare på lager som ikke er fejlbehæftet, og vi vil kunne hjælpe dig med en hurtig ombytning.

Hvis du har brugt et produkt igennem noget tid, og der nu er opstået en fejl på det, så skriv ligeledes til os med billede og en beskrivelse.
Bemærk at reklamationsretten ikke dækker, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, skadeforvoldende adfærd, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Vi vil altid holde dig omkostningsfri i forbindelse med en berettiget reklamation, og behandle sagen til mindst muligt ulejlighed for dig.

Du kan læse mere om Reklamation i vores Handelsbetingelser.